2011. január 14., péntek

Ma volt életem egyik legjobb napja. :D Igaz… a matek gáz volt, unalmas. De az én barna hercegemet láthattam csomó× és áhhh. Olvadok. =’D Érdemes volt Etikán előbb végezni, így átugorhattam a naplóért a tesi terembe és hát persze, hogy láttam ott egyes-mást. Igaz, rajz órán megbeszéltük páran, hogy az egyik legcukibb 8. as srác az egyik a Bence (a sok közül) az A-ból. Hát majdnem neki mentem, de mind egy. Egyáltalán nem volt gáz, hogy szinte csak fiúk voltak a folyosón. Mindegyik: - Szia! – Helo! – Hát te?!
Na mondom, jó az ismertségem. Biztos ők is furcsállódták, hogy – Ez meg mi a fenét keres itt a mi tesi óránkon?
Bemegyek András bához, fel sem tűnt neki, hogy ott van az asztala közepén a naplónk, de mind egy nézzük el neki. Öregszik x’D
Na, szóval jó volt ez az Etika és főleg tesi előtt. Jahj az én Barna Hercegem ^^,
Rajz is uncsi volt, de azt az órát is ellógtam, többször is… ^^,
1.    Kedden nem lett kész a rajzom, sima rajzra és mondta Károly bá, hogy akkor péntekre vigyem el neki készen, mert úgyis lesz tagozatos rajzom Marika nénivel és akkor megadja az ötöst, mert pont 4.5-re állok. Lementem Károly bához. Míg nem kerültem sorra a névsorba addig a többi osztálytársammal dumálgattunk. (mert ugyebár, mi 2 csoportra vagyunk osztva tagozatos rajzon, mert A-sok vagyunk és az rajzzal jár. Nem némettel vagy angollal. És a nyelvnél az a jó nekünk, hogy lehet választani németet és angolt, csak egy hátránya van, hogy 4.-től tanuljuk a nyelveket. De nem bánom. Én angolt tanulok és nagyon szeretem =) ) Sokkal jobban szeretem a másik csapatot, ott vannak a legjobb barátaim: Réka, Viki, Kinga, Kitti meg még a többiek. Szóval sajnálom, hogy pont én vagyok a választó… mert csak még 1 ember és a másikba kerülök… =/
2.    Marika néni megkért engem és Regit, hogy menjünk el neki venni az eurósba 110 literes kukás zacsit venni. És pont jól sikerült, mert anyu ment haza a munkahelyéről és tudtam vele találkozni :D
Rajz után a Kingával mentünk Hittanra. Nagyon jó volt. Mór atya előbb kinyitotta az ajtót és amíg nem jött, tudtunk csocsózni. Nagyon sokszor tudtam gólt lőni, ahhoz képest, hogy most játszottam először. De azért meg volt a napi szexuális felvilágosítás. Mór atya már csak ilyen xD! Persze nem hallgatjuk szívesen, de ezt elkell viselnünk… :D
Hittan után a Kingával mentem vásárolni és hát vettem fülbevalót :D Aztán haza jöttem beszéltem anyuval, lustiztam és most itt vagyok! Szóval ennyit mára!

ashley 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése