2011. június 28., kedd

Üdv. :D

Elkezdtem nézni egy új sorozatot: Pletykafészek.
Nagy rajongója lettem. :D. És kedvem van úgy viselkedni, mint „Pletykacica” vagyis Gossip Girl.

Szóval ma, Június 28.–án különleges napra ébredtünk. Igen, Vastag Tominak ma van a 20. születésnapja, szóval ezúton is Boldogot neki. :D
De a mai nap kicsi Selena Gomez fanok napja, mivel a Disney Hercegnőnek ma jelent meg harmadik szóló albuma, vagyis inkább nem annyira szóló, mivel a The Scenenel közreműködött, immáron harmadik korongján is.   
Én már be is szereztem, és vannak rajta jó dalok. De az örök két favorit. Az nem más…. Mint,… ezek:


Ez azért nőtt a szívemhez, mert az egyik kedvenc angol énekesnőm Pixie Lott is énekel benne. És aki ismeri őt, az tudja, hogy milyen erő teljes hangja van, ez Selenának hátrány, mivel volt, hogy szinte Pixie leénekelte, őt.


Elnézést kérek Selena Gomeztől és a rajongóitól, de szerintem ez a klip borzalmas lett. Bár, így jobban mutat, hogy kivágták belőle, szegény rózsaszín lovakat… De valami borzalom. :S De ettől függetlenül, a számot, imádjuk, lájkoljuk, vele együtt énekeljük. Mert ez a dal, oltárian jó lett. :D Dinamikus, van értelme, szövege. És fantasztikus! Legalább is számomra… :)

By: ashley. xoxo ;) 


Ui.: Ne feledjétek Eric Saade rajongók, holnap új albummal jelentkezik a Svéd szépfiú. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése