2011. június 9., csütörtök

Álom:

~New York fans~


Átlagos magyar lány vagyok, aki nem tudja kiterjeszteni „szárnyait” ebben a kis országban. Nem várok el az élettől nagy álmok megvalósítást, de, mint minden más tinédzsernek van egy elvárása az élettől. Talán, sőt biztos, hogy még a felnőtteknek is.


És, hogy mi az én álmom?

Egy olyan élet, ami nem unalmas és nem az a monoton napi mozgás. És ezért máshova kell mennem. Egy nagyobb helyre, ahol meg tudom valósítani féltett titkaimat. Ezek a népszerűség, szeretet, nyugalom, de még is pörgés.



Népszerűség:
Nem kell gondolni eget rengető dolgokra. Sem olyan helyzetekre, mellyel én lennék a „világ ura”. Talán a népszerű szó nem is megfelelő. Én csak azt szeretném, hogy ismerjenek. De ehhez az kell, hogy azzal foglalkozzak, amit én szerintem a legjobban tudok csinálni: tánc. Broadway. Ez New York egyik legismertebb fogalma.
Nem tudok énekelni, de táncolni és színészkedni szeretek. Énekelni is szeretek és hangszeren játszani, de a hangomat még kell fejleszteni. De ha nem jön össze ez a rész, az sem lenne baj.
Imádok írni. Bármit. Ezért szívesen lennék újságíró egy hatalmas nagy épületben, aminek a kilátása a Brooklyn hídra vezet.
De ha ez sem jön be, vagy csak rész időben, szeretnék egy kis üzletben dolgozni, ahol mindig a divatnak megfelelő ruhákat lehetne vásárolni. Ez egy jó kis álom… :)



Szeretet:
Nagyszüleim kint élnek Brooklynba és ezért a szeretteim negyede ott kint él. De ha én mennék világot látni, a szüleim is jönnének velem. Hiszen ők is imádják ezt a várost. Szeretetben még barátokra is gondolok és itthon nagyon sok van belőlük. Szóval, ha lehetne, ők is jönnének velem. :D És egy izgalmas életbe szerelem is kell… *-*


Nyugalom:
Igen, ebben a nagyvárosban nem lehet nyugodtam élni. Mert ha nyugalomra vágyok, akkor menjek le a Balaton parthoz. Ez végül is nem így működik. Mert ki hinné, hogy New Yorkba nyugalomra lehet találni?
Ugyebár New York-ot öt részre lehet osztani
1. Manhattan
2. Brooklyn
3. Queens
4. The Bronx
5. Staten Island



New York csendesebb része Brooklyn és Brooklynnak az óceánparti része Coney Island.



De még is pörgés:
Szerintem ezt ti is tudjátok. :D




Miért szeretem én New Yorkot?

Első olyan város, ami nem itthon található, Európában. Sőt még mielőtt elhagytuk volna géppel a határt, azelőtt én még nem voltam rajta kívül. Csak a határnál, Esztergomba és Komáromba.
Mikor géppel leszálltunk, ez egy állati érzés volt. És nem kellett tartani semmitől sem. Nem mintha itthon kéne… De tudjátok, New York és itt van Bronx is, az elvetemült bűnözök… Akik egyáltalán nem azok. Tehát, képzeljétek, az egy hét alatt nem hallottam egyszer sem lövést. :p
Igazából, mi nem is azon a részen voltunk. Ott, ahol tényleg ilyen a helyzet, arra egy „mifajtánknak” nem igazán van helye.



Most itt mesélhetnék arról az egy hétről, amit kint töltöttem, de ez most felesleges lenne.


De egy valamit megtanultam, hogy miért van tornacipő felkötve a villanyoszlopra...

 És az emberek…


Minden népből lehet találni itt képviselőket. De ahol a mamáék laknak, ott különösebben olaszok és zsidók fordulnak meg. De van kínai, indiai, spanyol, néger, fehér bőrű, mexikói,orosz, lengyel, jugoszláv, portugál…stb.

És ezek az emberek gyerekei, egy iskolába járnak. Egy osztályban ennyi féle nemzetiség megtalálható. És nincs probléma köztük, mert a vallásukat nem viszik be a suliba, ha nem, minden sarkon, mindig más templomok vannak.





És itt New Yorkban, az sem fontos, hogy ki milyen ruhát hord. Ami kényelmes. Aztán csókolom. :D


És hát, ha valaki hallja, hogy USA, két rész jut mindjárt eszünkbe. Nyugati és keleti. Los Angeles és New York.
Los Angelesbe még nem volt szerencsém eljutni. De szeretnék.
Bár mondjuk, én akkor is New Yorkot szeretném, mert ha nem lenne híres filmes és celebes múltja Los Angelesnek, akkor nem nagyon lenne ismert. 






~So, I want to go back to New York and want to live there. :)~



ashley.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése