2012. április 25., szerda

A day of videos.


Egy kis hisztizésem után, munkához látok végre. A mai nap most csak friss videókat fogok hozni és pluszban természetesen az én véleményemet. Elsőként:
The Wanted - Chasing The Sun
Sosem tagadtam, hogy imádom őket. Már kezdtem a megsértődött rajongót játszani, hogy nincs új videó klipjük. Jó, mondjuk a hosszas amerikai turné alaposan lekötötte az idejüket. De akkor is morcos voltam. :) Viszont mikor meghallottam a dalt, elszállt minden rossz és újra szerelmes lettem. Bár ez más, mint a többi daluk, de szerintem jó. Sőt! A klip kicsit érdekes… ez a vámpírizmus már az agyamra megy. Bezzeg az Alkonyat előtt nem száguldoztak mindenhol a vámpírok, vérfarkasok (csak a Harry Potterben) és mióta megjelent a Twilight… azóta csak ezzel vagyunk körbe véve. De amúgy jó a klip. És irigylem azt az öt lányt… de ez egy másik sztori.


Justin Bieber – Boyfriend
Jó… nem vagyok rajongója… (akkora), de ez a gyerek, annyi előzetest hoz a videó klipjéből, hogy lassan összerakhatnánk az egészet. Bármennyire is akarnám, nincs hozzá idegzetem, hogy mindet beillesszem, mert csak időpocsékolásnak tartom. De hé, baby Bieber! Hol marad a videó klip? Talán már egy hónapja is van, hogy megjelent az első előzetes… de csak nem adja ki…


McFly – WMYB
Már régebben is tudtuk, hogy a két brit banda jóban van egymással. Már csak abból is, hogy a McFly I Want dala a One Direction-nek lett adva. Az egészet Dougie kezdte, csak úgy unalmában. Később csatlakozott hozzá Harry is. És a végén talán még jobb lett, mint az eredeti? ;) Persze csak pár másodpercet hallhattunk a feldolgozásba, ugyanis a srácok éppen egy fellépés előtt álltak.


Call me maybe – láz
Carly Rae Jepsen megalkotott egy jó kis pörgős dalt, amire szinte a fél világ rácuppant. Főként a sztárvilágban lett híres. Ugyanis az első feldolgozásban szerepel a Big Time Rush háromnegyede, Ashley Tisdale, Justin Bieber és persze ha már JB. akkor Selena Gomez is. Meg még egy csomón összegyűltek és alkottak. Szerintem ez az egyik legjobb feldolgozás. Bár Katy Perry is próbálkozott, de neki nem sikerült olyan jóra. Katy, szerintem hagyjuk meg ezt a tini sztároknak… ;) És mint bármely jó slágert a videó megosztó tehetségek is előadták a saját stílusukban. Ebből Megan Nicole jött ki győztesen, legalább is szerintem. Meg talán még DaveDays is ott van a jók közt, két haverjával. Itt megtaláljátok a videókat is: http://starity.hu/magazin/26616-mindenki-rakattant-a-call-me-maybe-re/
De addig én megmaradok az eredetinél. :)


Demi Lovato - Give Your Heart a Break
Miss. Lovato újból megmutatta miben a legjobb. Persze, persze színésznőként is szerettük, de a hangja erős és sajátos. Szóval én személy szerint nem bánom, hogy most csak az énekléssel foglalkozik. Újból sikert aratott, hiszen a klipje eléggé egyedi lett és szép. Kíváncsian várom mi lesz a következő videó klipje az albumáról. (Ha bármi infót tudtok ezzel kapcsolatban, írjatok!)


Selena Gomez – Hit the lights
Ha már Justin és Demi is szóba jött, nem hagyhatjuk ki Selena-t sem. Most eléggé kritikus leszek, szóval aki szereti, sőt imádja őt, ezt ne olvassa el!
Nos, amin én kiakadtam két dolog volt:
Első: Azt mondta abba hagyja az éneklést, ezt már nem egyszer nyilatkozta.
Kettő: UGYANAZT A KLIPPET ADTA KI!
Jó, kisebb-nagyobb eltérésekkel. És ekkor most az utálóiam felhozzák, de hát Leona Lewis? Vagy Ellie Goulding? Kedves utálók, ők angolok. És ha megnézi, az ember a második klipjük címét oda van írva, hogy US Version, amit azt jelenti, hogy amerikai változat. Ugyanis se Leona, se Ellie nem voltak annyira befutottak a tengerentúlon. Ezért kellett egy olyan videót csinálni, ami sokkal inkább az amcsik stílusához fekszik. Vegyük például Leona-t. Egy okos angol ember, hogy befusson Amerikában, egy híres várost választ magának. Az lehet Las Vegas, Los Angeles, New York. De mivel ez egy se nem bulizós, se nem boldog, napsütéses szám, ezért maradt New York. Amit Leona okosan tett, hisz jó lett a képi világa New York nevezetességeivel. (De azért csak csöndesen megmondom, az előző jobban sikerült neki.) Szóval arra akarok kilyukadni, hogy Miss. Gomeznek, semmi szüksége nem volt egy újabb változatra. Sőt tök ugyanolyan lett, mint az előző. És ahelyett, hogy a régi (kevésbé sikeres) dalait hozza fel (hogy sikeresek legyenek), inkább rukkolna elő valami újjal. VAGY, inkább meg se cáfolja a saját kijelentését, mert ha igen, akkor mondhatjuk nem egy határozott sztárocska.


Szóval ennyi volt mára videó elemzés. Remélem nem utáltatok meg, vagy még jobban nem. További kellemes szerdát! xoxo, Ashley.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése