2012. április 4., szerda

Kedvenc KCA ruhák

Mivel egy díjátadón nem csak a nyertesek számítanak, ha nem a ruhák is, ezért megmutatom, hogy nekem mely hírességek ruhája tetszett a legjobban. 




Első: Ashley Tisdale 
Bár nem jelölték semelyik kategóriában sem, még is számomra ő pompázott a legjobban a díjátadón. Ashley számtalanszor megmutatta már, hogy jó érzéke van a divathoz és én most sem csalódtam benne. Gyönyörű tavaszias ruhát öltött magára. Ez a szoknya fazon egyre híresebb és egyre több divattervező gyárt hasonló szabásúakat. Ez a szín választás még a Narancssárga szőnyeghez és Ashley boldog mosolyához is passzolt.  





Második:  Kelly Osbourne
Bár nem a kedvenc celebem, mégis ez a ruha választás nagyon jó volt. Bár a nagyon erős pink cipő kicsit bántotta a szemem, azzal a Narancssárga szőnyeggel kombinálva, azért tényleg szép volt a ruha. Ez egyébként egy Tony Ward ruha.  




Harmadik: Kristen Stewart 
Bár nem értettem egyet, hogy Kristen vigye haza a Kedvenc Filmszínésznő díjat, mégis a ruhája nagyon tetszett. Remek választás volt  a Stella McCartney ruha. Tetszett a színe, ami igazán passzolt (és már megint ezzel jövök) a Narancssárga szőnyeghez. Nem tudom miért, de nekem ez fontos. :D És végre nem tornacipőben és "vagány" stílusban jelent meg. 






Negyedik: Taylor Swift
Maria Lucia Hohan ruha tökéletes választás volt a bőréhez, hajához. Olyan volt, mint egy Disney hercegnő. Bár neki nagyon jól állt, azért még sem volt a legjobb, a cipő miatt. Legalább is én nem ezt választottam volna hozzá. 




Ötödik: Emma Stone
Antonio Berardi-ruhában tündökölt az este folyamán, ahova barátjával, Andrew Garfielddal érkezett. A ruha könnyed, tavaszias hangulatot árasztott. Nekem az est folyamán az tetszett, mikor a pár együtt adtak át egy díjat. Szerintem nagyon édesek voltak és persze normálisak. Ahogy észrevettem nem nyalták-falták egymást sem a Narancssárga szőnyegen, sem a díjátadón. Ebből is látszik, hogy ők egy normális pár, akik nem teregetik ki a magánéletüket. 

Nektek melyik tetszett a legjobban?
xoxo, Ashley.


1 megjegyzés: