2011. október 4., kedd

Sorry, Guys...




Tudom.. egy kicsit eltűntem mostanában. De a nyolcadik elég húzós. Persze továbbra is itt vagyok veletek. És már is hoztam egy újdonságot. Igen, az angol srácok már megint alkottak. Igen, már megint a The Wantedról hoztam újdonságot. :D
Nem rég, ugyan is a srácok hatodik klipjük jelent meg, ami igen szép babérokra tört a megjelenése után. Szinte az összes rajongójuk imádja, és a dalnak/klipnek köszönhetően több rajongójuk lett. Íme, a szerzemény:



De hogy ne mindig csak TW.-ről legyen szó, ezért hoztam nektek mást is. Hiszen mostanában Magyarországon az újabb őrület a valóvilág. De mivel én Anti V.V.-s vagyok, ezért inkább az X-faktorról hoztam elég brutál/vicces videókat. Lehet, hogy már láttátok őket, de szerintem még mindig nevetségesek. :D




Egyik kedvencem. Remek dal választás, de akkor is a kedvencem: Bruno "Mers" ;D



xo xo ashley.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése