2012. június 7., csütörtök

Helló. :)



Szép reggelre virradtunk. Kivéve én, ugyanis kissé beteg vagyok. De holnap remélem, újra az iskolapadot koptathatom. Jövő héten lesz a ballagás. Várom is, meg nem is. Szeretném, hogy már nyári szünet legyen és ne keljen csinálnom semmit! De közben rossz lesz elbúcsúzni a barátoktól, osztálytársaktól, kedvenc tanáraktól. Ráadásul rá egy hétre már lázasan pakolom a bőröndjeimet. Már nincs három hét az indulásból, és ha minden jól alakul, csak négy év múlva térek haza. Mondjuk az öt éves osztálytalálkozóra. :) Félek. De ki ne félne? Egy olyan országba utazni és tanulni, ami számodra teljesen ismeretlen és ráadásul más nyelven beszélnek. Wow. Csak most gondolok úgy igazán bele, hogy mekkora fába vágtam a fejszémet. De ami a legjobb az egészben, hogy egy olyan helyen leszek, amit mindig is imádtam. Ki tudja? Lehet, hogy még egy Gossip Girl forgatásba botlok, ahogy sétálok az utcákon. Vagy egyszerűen csak elmegyek a belvárosba és egy One Direction koncertre tévedek. :D De legalább újságírós suliba fogok járni, ami még kétszer WOW! Azért még nem igazán merek belegondolni… majd meglátjuk. Addig is még itt vagyunk a jelenben és nem tudom hányas lett a földrajz témazáró dolgozatom, pedig annyit tanultam rá. És kell nekem az ötös. :( De majd meglátjuk…
Oké. Kicsit keresgéltem. Tegnap raktam be egy videót a fonáshoz. És ezen a csatornán még találtam rengeteg jó smink és haj tippet. Szerintem nagyon jó. És ráadásul Lauren Conrad is benne van pár videóban. Érdemes megnézni őket. :) xoxo, Ashley.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése