2012. június 2., szombat

Magyar tehetségkutatók



Minden évben ugyebár több tehetség kutatót elindítanak itt a kis hazánkba. Ha jól számolom, ez volt most már a hatodik Megasztár. És ez a negyedik Csillagszületik? Semmi bajom a tehetségkutatokkal ,eg azzal, hogy több évad van és több fajta műsor. Mondjuk például Amerikában meg sem merem saccolni hány millió ember és azok között hány millió tehetség lehet. Vagy akár Angliában. De azért Magyarország, még is csak Magyarország. Kis hazánk lakossága majdnem annyi, ahányan Londonban laknak, vagy még kevesebb, ahányan New Yorkban laknak. És ez csak egy-egy nagy város. Nem egy egész ország. Ezért tartom értelmetlenek, hogy először is három, sőt nem sokára már négy ilyen műsor lesz. 



  Megasztár
  Csillagszületik
  X-faktor
  The Voice 

Na, igen ám. Ez az egyik dolog, amin felháborodtam. Egy újabb tehetségkutató, amit Amerikából csórtunk. A Csillagszületik és az X-factor sem a mi találmányunk, talán a Megasztár. És felmerült benned gondolom, hogy a Csillagszületik miért nem? Talán azért mert a tengerentúlon is, sőt még egy csatornával arrébb is előbb volt ilyen vegyes tehetségkutató. A név, meg az ilyenek az nagyjából eredeti. De az is másolás. Akárcsak a Szombat Esti Láz (Dancing with the stars). Jó oké, persze. Hiszen már annyi mindent kitaláltak, hogy nehéz lenne újat alkotni. (De ilyenkor hol marad a Sztárok a Jégen és a Megatánc?) Nos, mindenesetre a TV2-ön újabb tehetségkutató indul, gondolom a Megasztár helyett. Kíváncsian várom. De szerintem amilyen jó zsűrit választottak a Megába, olyan rosszat fognak a Voice-ba. Na, de majd meglátjuk. 
Ha már szó volt a Megasztárról. Nem tudom, ti néztétek-e. Én azért nyomon követtem. Meg voltak a személyes kedvenceim is. De én már az elején tudtam (holott nem vagy jósnő), hogy  a Gigi fogja megnyerni. Persze, tehetsége az van. De még csak 15 éves. Szerintem a Szakos Andreának kellett volna megnyernie, de ez agyéni vélemény. 
Ha már Mega, akkor had szóljak egy két szót a Csillagszületikről. Nekem tetszik. Most az egyszer. Talán mert a zsűri is jó. Bár Robinak vannak néha olyan beszólásai, amitől leesik az állam, de alapjában véve, mindig igaza van. A versenyzőkről nem tartanék külön beszámolót, mindenesetre csak egy valakit/valakiket tudok kiemelni. Két szó: Quantum XXL! Lenyűgöző. Leírhatatlan. Minden szombat este visong tini lányként ülök a tv előtt és mikor ők vannak a színpadom, tátott szájjal bámulom őket. Nos, akkor ebből kitaláljátok, hogy én kinek szurkolok. És én szerintem ők fogják megnyerni. :)
xoxo, Ashley.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése