2012. június 6., szerda

The Perks of Being a Wallflower




Megjelent Emma Watson és Logan Lerman közös filmjének az előzetese. Megnéztem a kis ízelítőt és nekem tetszik. De szerintem sok tininek fog, mivel mit szeretnek a tizenévesek? Hát az olyan filmeket, amik a saját társadalmukról szólnak. Most fordulj magadba és gondolkodj el azon, hogy mi a kedvenc filmed! Nos, valaki azt mondaná: Harry Potter! Vagy High School Musical (és nem, nem nevetjük ki azokat). De számos tini film van, amit biztos te is szívesen megnéznél. Na, most nem az ilyen Disney utánzatú filmekről beszélek,a miből már annyi van, mint a nyúl bogyó és szinte vagy ugyanaz a történet, vagy nagyon lapos. Ugyanis miért például a társadalmunk legkedveltebb sorozatai a Vámpírnaplók, a Szép kis hazugok, a Gossip Girl vagy a Glee? Az egy dolog, hogy a színészek már nem mai gyerekek, de a karaktereik, pont olyanok, mint mi. Szóval most már biztso rá döbbentél, hogy az ősök, miért nem néznek veled neked szóló filmeket vagy sorozatokat és inkább maradnak a brazil szappanoperáknál.
Most egy kicsit eltértem a témától. Nos, szerintem a film jó lesz. Biztos zsebelnek be jó pár milla dollárt. Amerikai premierje szeptember 14.-én lesz, addig még várnod kell. De szerintem ez a film még azért is lesz sikeres, hiszen telerakták csupa kedvelt tini sztárral. (Bocsi Nina… )  Harry Potter fanok biztos nézni fogják, plusz a Villám tolvaj és a Vámpírnaplók őrültek. Ez a film nem bukhat el. A készítők tudták, hogy kell jóvátenni a (szerintem) kissé lapos történetet. xoxo, Ashley.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése