2010. november 27., szombat

Helló everybody :$$ ^^
Mizu veletek?
Velem semmi különös dolog nem történt...
Tegnap is egész délután a facebook-on lógtamxD Meg msneztem a Kingával és Kiitikével<33
Kinga nem örült a blogom bejegyzéseiben pár dolognak, de hát majd csak megkíméli az életemet^^
Reggel mikor anyuék mentek dolgozni, fél öttől nem aludtam semmitxD Jobb is, mert egy száz lábú támadta meg a lakásunkat o.O Összevissza nézegettem, hogy mit csinál éppen, mert én ugyebár undorodom és félek is az ilyen bogaraktól, csúszómászóktól és az olyan repülő élőlényektől, amik se nem emlősök se nem madarak :S Közben időben elkészülődtem a sulira és eldöntöttem, hogy be megyek 0. angol szakkőre a suliba...:D Sikerült is! A százlábúra meg rátettem egy poharat és amikor anyu hazaért, akkor a megfulladt élőlényt elintézte! Éljen soká anyu!xD A suliba kicsit szomorkás volt a hangulatom a kémi 3as miatt, de avval vigasztaltam magam, hogy a Levinek is 3-as lettxD Jó fej vagyok mi?!^^ Jahj aztán már annyira vártam a tesi végét a HbH miatt... áhhh^^ Láttam is<33 Khm. igen, befejeztem az olvadást.^^ Apropó olvadás, mi kis Zirc városkánkba leesett a haw. Anyuék elmentek Takonybélbe a hotelba egy nem tudom milyen megbeszélésre, és egyszer csak arra riadok, hogy anyu hív, hogy jönnek haza és ott meg esik a haw. Kinézek itt is és látom, hogy esik, de még nem látszik az utcán. Aztán egy ismerősöm írta fészbúkon, hogy esik a haw. Kinézek az ablakon és lám! Az utca fehér:D Tökre örültem neki, csak az a baj, hogy lehet, hogy Karácsonykor nem fog esni:((( Pedig jó lenne. Ammm. meg megjött a karácsonyi hangulatom^^!!! Ma reggel szóval havas tájra ébredtem, háromnegyed 11-korxD Anyuék ma is mentek dolgozni, aztán egy kb. két órát most nem gépezéssel, ha nem forgolódással töltöttem...-.-" De aztán szerencsére elaludtam és pont addigra felkeltem, még mielőtt anyu hazaért volna. Persze lebuktam, hogy későn keltem, mert még pizsiben ettem a reggelimet:D Eddig takarítással és gépezéssel telt  napom.. ki tudja még mi lesz később... :D

ashley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése