2010. november 25., csütörtök

Helloka!

Sajnos már régen írtam....

De próbálom bepótolni a lemaradásotokat:D
Csak ami nagy események voltak, hogy a sulink bejutott a tv2-ős Nagy Vagyra. Először nem mentem, mert akkor a szüleim nem engedtek... -.-" Sok mindenről lemaradtam. Többek között arról, is, hogy ott volt a Megasztárból a Szeleczki Dávid és a  Gusztos Bence. *.* És a drága Kovászosuborkám meg más csajokkal ölelkezik meg minden... -.-" Jó végül is nem jártunk, de azért ez még is zavart. És biztos forrásból tudom, BFF Kittikém mesélte^^ Bőgtem is ez a szemét miatt... [mármint nem a Kitti miattxĐ] Túl akartam már lépni rajta, de sajnos nem sikerült, mert léptem-nyomon belé ütköztem a suliba...  De akkor jött az, az alkalom, hogy  (hát végül is a sulink az első nagy vagyon nem jutott tovább a döntőbe, mert csak harmadikak lettünk, de csak 1 ponttal maradtunk le a 2. helytől és akkor tovább mehettünk volna:((( De kiderült, hogy a másik csapat kikunyerált magának + pontot és egyszóval csaltak.. -.-")) Nah szóval azt az esélyt kaptuk, hogy a sulink újra mehessen Budapestre versenyezni. Nagy könyörgések után elengedtek:D a többi a jövő titkaxD

ashley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése