2010. november 26., péntek

Itt van pár kép a Nagy Vagyról:D

 Vanda, "Z"-nek álcázva:D

 Bia és Lili készítménye, elég hozzá egy lepedő és festék :D Amm. Jó lett*.*

A másik tábla, amit a "győztesek" tartottak, mikor hozzánk futottak, de előtte ez a mienk volt:D

A kedvenc ülő helységünk*.* Ilyen cool fotelokban ültünk. Brenda+Orsih*.*

 Brenda+ Orsih<33

Réka nem szereti ha fotózzák. Énh szereti, ha fotózhat olyanokat, akik nem szeretik^^

Estike, bújkálxD

Játszón, itt még nincsenek a Tideosok -.-"

Éppen kemény munka folyikxD Szegény Fanni, aki hajtja őketxD

Kinguci (ezért megfog ölni^^) és Moncsika:D

Kecskeméti csapat+Vincze Ottó

Patai Annácska^^-.-"

Pillanatkép, megalájk*.*

Nem tom ki, de cukíh*.*<33:D

 Mi csapatunk bevállalós volt. Kihívtak minket táncólni és a zirciek mentek♥ én is mentem volna, ha nem lett volna ott az a hülye "Z" betű -.-"

És egy és kettő és három és öt, vagyis négy:D

Zirci csapat <33

Ottó+Én^^=Apu Happy*.* csak megjegyzem... szörnyűen nézek ki rajta -.-" x"DD

4 megjegyzés:

  1. Nos igen timy és NEM KÖTNEK ERŐS SZÁLAK A TE HÜLY E B... HOMÁRODHOZ.

    By.:Kingucy(=P)

    VálaszTörlés
  2. sziah :)
    Énis voltam a mostani Nagy vagyon :D de csak nézőnek mentem..... A Nerf ( kékeszöld ) - nek szurkoltam^^ :P nagyon kemény volt, énis csináltam pár képet :) xP
    már látom, kik voltak az ellenfelek :) ;P
    am jó a blogod ^^ csak mellékesen, énis 7.-kes vok...... :) xP
    puszcsíi : breeh.

    VálaszTörlés
  3. Nos igen Kinga, halálosan megsértettél a nevem kicsibe írásávalxD Mér akkor a tesód mi?! Gyönge szál?!xD

    VálaszTörlés
  4. Szia Breeh^^
    Az jó, hogy te is voltál:D Szerintem jó ez az egész műsor.. igazából előtte nem nagyon néztem, de így hogy most tudom, hogy zajlik a forgatása, rákattantam:D
    Amikor a mi csapatunk volt, az akkori Nerfösök nagyon ügyesen játszottak... le is előztek minket egy párszor:D
    Amm. köszi.
    Örülök, hogy rajtam és pár barátomon kívül más is olvassa:D És legalább te is megtudod érteni, a hisztizéseimet a 7.ről:D
    pusszih: ashley.

    VálaszTörlés