2010. november 3., szerda

♥Helosztok♥

Tudom, elég régen írtam már. Sajnos már van két hete is. A szülinapom is elmúlott és a barátnőmé is :D
Most éppen szünetelek, itthon. Őszi szünet végre megjött. Azt hiszem a beszámolómat a napjaimról péntek 29.-től kezdem. Onnan érdemes indulni. Az egész napom már úgy kezdődött, hogy elaludtam és nem tudtam bemenni 0.-ba. De ez nem is volt olyan nagy gáz. Bement Irodalomra, első órára. Leültem a kicsi helyemre és vártam. Vártam, hogy valakinek végre eszébe jusson, hogy szülinapom van. Sajnos senki nem mondta. Le voltam törve. És persze ilyenkor a többiek megkérdezik: Mi a baj, Timi? Én meg: Áh, semmi. Fáradt vagyok.


Szóval már akkor elvoltam keseredve, de a Réka megtörte a csendet (félig meddig). Megköszöntött és utána a többiek is ezt tették, persze csak néhányan. De az fájt a legjobban, hogy a legjobb barátnőm, nem köszöntött meg, pedig ott ültem mellette és biztos vagyok benne, hogy hallotta, hogy a többiek mit mondtak nekem. Persze tesi előtt rákérdeztem, miért nem köszöntött meg? Azt mondta, hogy elbambult. Én meg úgy hagytam... :/ Vittem kis kekszet az nap, hogy a többieket megkínáljam, mert ilyenkor ugyebár ez a szokás. Mindenki tök rendes volt :D
Azon a napon még volt két tagozatos rajzom és tiszt hülye volt a Levi meg a Dávid (a két fő marha) Ez a kettő hülye gyerek még korongozni sem tudnak (agyaggal) pedig már 4 éve biztosan csináljuk xĐ Eszterrel mi segítettünk nekik. Persze, voltak néha férre érthető szituációk, amiért letudtam volna őket ütni, egy baseball ütővel :D

Utána rohantam haza, aztán a könyvtárnál taliztam, Annával, mert mentünk egy Halloween bulira. Ő dementornak öltözött be xD (mostanában Harry Potter mániája van, össze vissza olvassa. Először kivette a negyediket most meg a harmadikat olvassa, vagy én már nem is tudom követni. :))) El szórakoztunk ott. Ott volt a Kitti is, az Eszter, Judit, Laura és még sokan mások. Én inkább a Kittivel voltam el. Tök szupi volt. A többiek meg ott kínlódtak hittanon :D Mi meg szék foglalóztunk, tisztára, mint az oviban. De persze a hasikánkat tele tömtük, sütivel és angol teával. Mmmmm.... =P Jó buli volt. Csináltunk is egy pár képet
Anna+Én

 Anna

 Kitti

 Én

 Laura+Judit
 Kitti+Én ♥

Tiszta jó képek lettek :D Haza mentem 5 óra után a buliról. Anyával beszélgettem, gépeztem. A szokásost csináltam... Este jött végre a Megasztár. Sok kedvencem van, és kíváncsi voltam, hogy a szülinapomon, vajon mit fognak énekelni ^^ A legjobban az András, Dávid, Yvette és Bence előadása tetszett. Oh olyan kár, hogy a Bence esett ki. Én még küldtem sms-t is, vagyis szavaztam xD És mikor ott álltak ketten, az Yvettel, akkor már tudtam, hogy ki fog esni :( Én még bőgtem is miatta. Nagyon jó volt az esti előadása és ezt így igazságtalanságnak tartom... Az Adma's Comedy is kiesett, szóval így már uncsi lesz a Meg... Bár mondjuk még ott van az András is, de hogy pont a szülinapomon esik ki a kedvencem... =( De nem baj... majd biztos még hallunk róla ♥ :D

2010.10.29.

ashley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése