2010. október 21., csütörtök

Hello Mindenkinek !

Katasztrofális tesivel indult az egész napom. Már kb. egy hónapja folyik a vita, hogy a tesi előtt a fiúk vagy lányok játsszanak a pályán. A fiúk focizni, a lányok kézizni akarnak. Nagyjából megállapodtak abba, hogy egyszer kézi van és egyszer foci. És amikor kézi van, akkor a fiúk is besszállnak a játékba. Persze ez az egész nem ment zökkenő mentesen. Mit is vártunk?! A fiúk, nagy tiszteletre, az osztály "főnökére" Miss. tökélyre azt mondjuk, hogy k*rva, r*b*nc és hát ezért a nagyszájú fiúk a Dávid és a Levi, gyarapodott egy osztályfőnökivel. Oké, megérdemeltek. De ma Miss. Rebeka is eléggé beszólt. András bá a tesi tanár megkérdezte óra elején, hogy milyen volt a játék?!
A Rebeka erre csak ennyit mondott: - Semmi különös nem volt, csak a fiúk köcsögök voltak.
És hát akkor a fiú meg besértődtek és megint szép jelzőkkel illették el, drága barátnőnket. Persze ekkor a Rebeka, "kicsit" fenn hordja orrát és nem is gondol bele, hogy simán beköphetnénk Ági néninek, hogy hoppá, a Rebeka is kapjon osztályfőnökit ezért. Nem vagyok senki oldalán, de ez már határozottan szemétség, hogy a Rebeka ennyivel, tehát semmivel megússza.
Utána is tiszta káó. volt az egész. mikor mi következtünk, hogy kézilabdázzunk, azon ment a vita, hogy ki-ki nek a csapatában legyen. Már van pár majmoló, akik egymáson lógnak egész nap és egy csapatban akarnak lenni. Persze ez a négy lány már eleve túl erőben van, hiszen ők kézisek és ráadásul, hogy ha még a Rebekával is ők négyen egy csapatban vannak, akkor meg már a az ellenfél, a gyengébbek -tehát mi- ne is számítsunk gólokra. Győzelemről, aztán már csak ne is álmodozzunk. Szóval így ez gáz..
De most vissza térek az én életemhez, mert most már túl tettem magam ezen az egészen. Még az öltözőben jól felhúztuk egymás agyát. Másik osztálytársam, és jó haverom, Anna, ő nagyon kiadta magából düht. És annyira igaza is volt a Rebekával szemben. Nem kéne lesüllyedni a fiúk, elme bajos szintjükre. És komolyan mondom. Még a 7.B-sek vagy a C-sek is összetartóbbak, mint mi. Lehet, hogy 6. év végén mi voltunk a legjobban teljesítő osztály, az egész felsőbe, de az kit izgat?! Azt mondták a tanárok, hogy ha 1 hétre össze leszünk az erdeiben zárva Csopakon, akkor minden jó lesz. Persze, a fenéket. Én inkább átmentem a b-sekhez pókerezni, meg nézni a Barátok köztöt. Sokkal jobban kijöttem akkor a többi osztállyal, mint a sajátommal és evvel nem csak én voltam így. Mert a miénkbe túl sok a hülye, sznob, nagyképű gyerek.
Sokan már alig várják, hogy 8. legyen aztán mehessen egy másik osztályba. Sokszor már én is várom. Mert ez egy kész roncs. És én hülye még csinálok egy tök sírós videót az osztályról, csak nem tudom, mi a fenének?! Mikor egy csöppnyi tisztelet nincsen egymásra nézve. Szóval ez így nem jó.. Változtatni kell rajta...

ashley

6 megjegyzés: