2010. október 20., szerda

Sziasztok! ^^
Ma semmi olyan lényeges nem történt, amit érdemes lenne megjelenítenem... Az mondjuk jó volt, hogy itthon kémia tanulás közben egy kicsit.. elaludtam! ^^, Nem arról van szó, hogy nem alszok este, mert amit szükséges lenne aludnom, azt megteszem a 8-9 órát. De a szervezetem úgy látszik egy fél napos alvásra vágyik. -.- Fizikán is azt hittem, hogy a padtársamnak kell majd felébresztenie, de szerencsére, azért kibírtam az a háromnegyed órát, az év legjófejűbb tanárjával! ^^ Nem igazán vagyok oda a fizika tantárgyért, de azért bírom ezt az órát, mert Éva néni tanítja. Ő nagyon jó fej. Kicsit hasonlít az Alvin és a mókusokból a Theodorra. ^^
Tegnap sajnos kikaptam a kémiát... -.- Jól sejtettem, hogy nekem egyes lesz. Bevallom, nem tanultam. Nem gondoltam volna, hogy írni fogunk. Így hát nem kapom meg, az áhított Samsung érintőképernyős telómat... -.-
Bár mondjuk ma az angol tanárnőm, Ibolya néni megdicsért minket, mert ugyebár tegnap megírtuk a szó dogát és hát az osztály felének (akik angolosok) ötös lett, kivéve két embert, akinek négyes. És én szerencsére, nem a négyesek közt vagyok, ha nem az ötösök közt ^^ Egy négyes, és egy egyes után már igazán kellett ez az ötös. Nem vagyok rossz tanuló, sőt többre is képes lennék, mert meg van rá az agyam, a tehetségem x) Csak hát nem tanulok... elhanyagolom. De ha jó gimibe akarok tovább menni, akkor fel kell kötnöm a gatyám... ^^

ashley^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése