2010. október 9., szombat

Sziasztok!
Kellemes estét mindenkinek. Ez az első bejegyzésem, remélem nem lesz totális nagy csalódás :D
A profilomban mindent meglehet rólam tudni. 
Ma életem egyik legfájdalmasabb napja volt. Egész hajnalban semmit nem aludtam, annyira görcsölt a hasam. De ez nem lényeg.. Szenvedésem ellenére bevettem egy Panadolt és Réka, a legjobb barátnőm eljött hozzánk. Kitaláltunk egy kibeszélő showt, ami teljesen eltér a Mónika showtól xD. ebben a műsorban sztárokat játszunk el és beszélünk ki. Nagyon cool. Este fél szemmel néztem az X-Factort, mert közben itt gépeztem gépemnél és msneztem. Sajnos nem is tudom, hogy kiesett ki, de majd vissza nézem az Rtl moston :P Szüleim ma nagy bevásárlást tartottak Veszprémben. Sokáig elvoltak, enyém volt az egész ház és persze hörcsögömé, Gülüké-é. Érdekes esték ezek a szombatok. Hét éve ismerek egy bizonyos embert az osztályomból, de csak most derült ki, hogy mennyire jó fej. Akár mennyire régóta ismersz egy embert, nem biztos, hogy már mindjárt tudsz róla mindent...  Késő van már. Mennem kéne lubickolni a fürdőkádba, de olyan jó a gép előtt lenni :P De most már tényleg megyek, mert anyu mérges lesz :)
Mindenkinek, nagyon jó éjszakát kívánok, szebbnél szebb álmokkal :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése