2010. október 18., hétfő

Ma az egyik friendemmel megszeretettem a Big time Rushot :)) 
Így jó, hogy az oszt.ból már nem csak én szeretem a BTR-t., Hanem a Kinga is. Nagyon jól elszoktunk szórakozni a Kingával. Sok közös témán van. Pl.: az alkonyat, blogok, sztárok, pasik ^^, osztálytársak és panaszkodni szokott, a gonosz unokatesójáról és annak gonosz barátairól. Egyszerűen az uncsitesóját úgy lehet jellemezni, hogy olyan mint egy szoba. A szobának is van több árnyalat. Hogyha délkörül jár a nap, akkor általában a szoba ablakos oldala világosabb és a másik sötét. Ő neki is van két oldala. Ha ott vannak az idegesítő barátnői, akkor egy sötét sarok, ha pedig egyedül vannak a régi jó barátok, akkor minden világos és szép és jó, mint mikor dél van :)) Tudom érdekes hasonlat, de jobb nem jutott eszembe ^^ Igazság szerint, kicsit érdekes írnom Kingiről :P, mert ő is olvassa a blogomat, és ez egy kicsit pirulásba hoz. =P
Apropó, az előbb említettem a Twilght-ot. Ma délután voltunk bent az Intersparban a szüleimmel és kikönyörögtem egy Alkonyatos suli naptárat. Nem könyörögtem volna ki, hogy ha Ashley Greene, nem az Októbernél lett volna. Imádom Ashleyt és az Októbert. Mert Októberben születtem, és ez egy olyan jó érzés. A szüleim sajnos már itt "pattognak" szóval, jocókát kívánok minden olvasómnak, akik tudom, hogy nagyon kevesen vannak :))
Szóval, ByBy és Jó éjt! ^^

ashley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése