2010. október 17., vasárnap

Este van újra, holnap megint suli. A fenébe is =P Két doga is vár rám: Angol első órában és Töri harmadik órában... Tiszta gáz x) Tegnap egész nap elvoltam Hajmáskéren a színjátszó csoporttal. Kicsit leégtünk, de azért büszke vagyok magamra, mert nem rontottam, pedig én izgultam a legjobban. Sok új dolgot ismertem meg, és sok új barátot szereztem. Szüleim közben csavarogtak Veszprémben és a Balatonnál voltak valamelyik kilátóban, a sok közül. Mostanában elkezdtem szeretni egy új együttest. A nevük: Big Time Rush. Nickelodeonon van ez az egész. Ez végül is egy sorozat és a főszereplők benne, pedig négy tehetséges énekes, táncos, vicces helyes pasi ♥ Volt egy lány, aki olyan kedves volt, hogy fogta magát és elkezdte feltölteni a BTR részeket, a yutyubra =P Imádom azt a csajt. Az összes részt letöltöttem, átalakítottam MPG fájlba, rátettem a pendrivemre és azt meg bedugtam a nappaliban a DVD lejátszóba és már ment is a TV-ben a Big Time Rushos koncert! Király volt :)))  Egy kis ízelítő a srácokról:  A legelső videó, az :P Szerintem nagyon tehetségesek és édesek. <33
Nem várom  a jövő hét keddet. Kikapom a kémiámat és 1-nél jobbra sajnos, nem számítok. Nem igazán tanultam rá, és mindent összekevertem, akárcsak a kémia tanárom, a kísérleteknél... Igaz, akkor lesz fizikám is, és volt olyan rendes Éva néni, a fizikatanárnőm, hogy előre kijavította a dogám és 4-es lett. Ez nagyon jó, mert eddig csak egy 2-sem és egy 3-som van belőle. És egy fizika 4-es tz-nél nincs is jobb. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése