2013. október 22., kedd

Sweet as Whole - Asshole



Nem rég rátaláltam egy különleges énekesnőre, akinek rettentően jó dalai vannak. Biztos sokan ismerik a Love Song dalt tőle, mert a rádiók is nagyon szeretik játszani. Vagy talán azért hallhattatok róla, mert egy időben volt róla szó, hogy Katy Perry Roar dalának hasonló hangzása van, mint a Brave dalnak, amit lehet Katy lemásolt. Én igazából csak kettő vagy három hete kezdtem imádni a zenéit. Szerintem nagyon jó énekesnő és nem csak érzelmes szerelmes zenéi vannak, ha nem pozitív feminista dalai is. Ez amit ki posztoltam meg különösebben megmutatja hogy milyen édesen tudja énekelni azt hogy seggfej. Engem nagyon megfogott a dal, mert sok igaz dolog van benne és tudnám énekelni pár embernek.  Most lehet azt mondani egy dalban, amit gyerekek is hallnak, abban nem kéne ilyet hallani. Hát Sara Bareilles nem is ezzel a számával lett híres, de nekem még is tetszik. :)
Főként hogy most beteg vagyok és a tököm ki van a sok hülyével a suliból. Nem elég hogy amúgy is rossz az állapotom, még azok az idió*** is az idegeimen táncolnak.
Csak imádkozom az ágyamba bebugyolálva hogy napok múlásával ismét a régi önmagam leszek. Valójában ezért sem sikerült kritikát írnom, mert most felőlem Hollywood még a feje tetejére is állhatna, annyira nem érdekel. Most úgy semmihez sincs kedvem csak Ylvis, GamingLemon és Doctor Who videók dobnak fel. Az Yilvisről már sokat hallhattatok, mert egyre híresebbek a neten, meg én is állandóan emlegetem őket. A GamingLemon egy YouTube csatorna, ahol egy vicces hangú gyerek tölt fel videókat videojátékokról. A kedvenceim a GTA-s videók. Doctor Who, magyarul Ki vagy, Doki? meg az én legkedvesebb sorozatom. Ó és meg ne felejtkezzek a Horti videókról ahol a kedvenc sportkommentátorom okoz nekem röhögőgörcsöt. Szóval el vagyok. Kúrálnom kell magam, mert nem hiányozhatok a suliból. Szóval mára búcsúzok, pedig akartam jönni egy Csontváros kritikával, de majd legközelebb. Addig is: Bye! :)
xoxo, Ashley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése