2013. október 6., vasárnap

Ylvis - Top 5 Dal


Hei!
Kedvenc Norvég 'együttesem'-hez térek vissza. Valójában nem is tudom hogy jellemezzem őket, mert minden amit csinálnak olyan komolytalan. Nem mondanám én őket előadóművészeknek, hiszen egy énekes komolyan veszi a zenéjét. De ők ketten azt élvezik ha valami teljesen hülyeséget gyártanak nekünk és mi meg csak röhögünk rajtuk. Valójában ők egy esti talk show-t vezetnek Norvégiában, amit akkor nézel meg ha jót akarsz röhögni, nem pedig mikor kérdéseid vannak a világ nagy dolgai felé. Már egy korábbi bejegyzésben is megmutattam nektek őket, ugyanis ez a két humorzsák a megalkotója a The Fox-nak, vagyis magyarul a rókának. 
Mivel sokan kezdik már őket megismerni a róka által, de még mindenki szinte csak ezt a dalukat tudja, ezért gondoltam megmutatom nektek az én 5 kedvenc Ylvis dalomat a Rókán kívül.
FIGYELEM! Angol tudásosoknak fen áll a veszélye, hogy hasi panaszuk lesz a sok röhögés után! 

5. The Cabin 

Ez a dal nem másról szól, mint a kis házról az erdőben. A dalt az idősebb testvér, Vegard énekli. Véleményem szerint ő neki van a legjobb hangja kettőjük közül, bár az szívem akkor is a kis szöszihez, Bård-hoz húz, aki sajnos nincs bent ebbe a videóban. Ezt a videót Szeptember 19.-én osztották meg velünk és sajnos még nincs annyi megtekintője, mint a Fox-nak. 


4. Someone Like Me

Nos ez a dal nagyon beteg. Ha eddig azt hitted, hogy a Fox az, akkor még nem láttad ezt. Ez valójában szerintem egy paródia akar lenni a Dubstep műfajról, amitegyik drága barátom annyira szeret, én meg annyira nem. Mármint vannak jó Dubstep dalok, de legtöbb szinte olyan, mint amit ebben a videóban is láthatsz. Testvérek közül Bård énekel és egy ismeretlen vöröske. Én a videót komolyan elkerekedett és lesokkolt szemekkel néztem végig. 


3. Stonehenge

Vegard ismét dalra fakad és most nem másról énekel, mint a misztikus angol kövekről. Valójában teljesen igaza van. Ki a fene csinálta a Stonehenget és mi a fenéért, amikor még technológia sem volt? Bár ők ezt a videót és dalt elég vicces módon csinálták meg és a dal nagyon jó lett, ahhoz képest hogy a szövege jó nagy baromság. De hát ez Ylvis és ezért szeretjük őket. :)




2. Pressure

Nem vagyok egy nagy Hip-hop, rap és gangsta fan, szóval nem igazán csipem ezt a műfajt. Viszont a Pressure nem véletlenül lett második a listámon. Ez olyna mint a Fox. Nem szereted először, de még is eluralkodik a fejedben és nem tudsz mit csinálni, rabja leszel. Bár a szövege elég érdekes, akárcsak a klip is, én akkor is imádom és nagyon dallamos. Tetszik, ahogy próbálták felvenni azt a stílust, amit az amcsi rapperek is felszoktak venni. 



1. Jan Egeland

Ez a dal egy norvég politikusról szól és tényleg nincs más a szövegben és a klipben, csak Jan Egeland. A hangzás átveszi a rockos stílust és engem meggyőztek. Nekem nagyon tetszik a dal és Vegard ismét jól énekel, mint mindig. Bård pedig jól mutat a gitárral, szóval nekem ez csak pozitívan jött le. Főként mikor rátértek a refrénre. Azért remélem, hogy jövőre az Eurovízión a Norvég közönség őket küldi ki, mert bármibe is kerülne, én szavaznék rájuk. :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése