2011. február 23., szerda

Életem egyik legrosszabb napja? Hogy miért? Olvasd tovább. =DD

Életem egyik legrosszabb napja? Hogy miért? Olvasd tovább. =DD


Egyszer volt, hol nem volt.. volt egy szegény lassan 14 éves kislány, akinek iskolába kell járnia… -.-
Ez a borzalmas 0. miért találták ki?! Olyan nyomott voltam reggel, mint egy lapos béka… xD kevesen is voltunk bent a suliban. Baromi hideg volt, a hó is esett (nem a suliba… =DD) Az elején még az öltözőbe (van egy kis tornatermünk és annak az öltözőjébe kell lepakolnunk a táskánkat, mert az angol és infó terembe nem szabad cuccot bevinni, csak angol vagy infó tanszert [attól függ milyen órád lesz..xd] ) beszélgettünk és jól elvoltunk. Rajzunkat mutogattuk egymásnak, hogy milyen lett…. Az angol jól ment volna, ha nem kapjuk ki a várva várt tz.t. 3-as lett. Én azt hittem ott fogok lehidalni. Eddig volt két 5-ösöm,és most rontottam egy 3-sal… pedig év végén ötös akartam lenni angolból, de megpróbálom még kijavítani… =/ na szóval ez borzalmas volt. Aztán gyorsan rohantunk le, hidegben az alsó suliba rajzra… ott legalább ötös lett a sok munkával járó rajzom *-*
De most meg megint visszatérünk az épületek rajzolásához és szerkesztéséhez -.-  Hurrá. Sajnos „siettünk” megint fel a másik épületbe, matekra. Hát, az hogy min. hármas lesz… lecsúszott a klotyón… a matek dogával együtt. Mert 2es lett… =(  aztán jött az irodalom. Tanultunk egy tök jó Petőfi verset: Föltámadott a tenger … :P majd meg kell tanulni.. -.- de nem olyan nagy baj… félig már tudom :D  utána fizika volt, vettük a nyomást =S elég nehéz. Legalább is nem nagyon értem xD majd kibogarászom valahogy… :$$ utána meg jött a kémia és mivel voltunk Zrínyin pénteken ezért kaptunk csokit :DD (igen, ugyanazt a gagyi csokit… xd) és kaptunk ofő. Dicséretet *-* ! ŁŁ  aztán.. mentünk haza :D !
Persze a németesek.. mondták, hogy uff, ti mázlisták.. nekünk még lesz plusz német is… de mondtuk nekik, hogy nekünk meg korán kellett kelnünk. Szóval semelyik csoportnak sem jó =/
Mivel anyu még munkahelyén volt, mert egykor szokott zárni, ezért bementem hozz. Persze hogy kaptam anyai leszidásokat. És már anyu 60%- on  volt, hogy elenged Kingával Vp.be DVD-t venni, de így a jegyeim miatt nem engedett el… :/ De legalább pénteken majd a Kingánál alszok és ma meg találkozunk és felmegyünk hozzájuk, az Anettel :DD  
A tegnapi rossz napomat az tette jóvá, hogy Biával beszéltünk msnen. Annyit beszéltünk már és sosem fogytunk ki a témákból. Mi ketten olyanok vagyunk, mint az ikertestvérek. Sok mindenben hasonlítunk és egy az ízlésünk. Persze én egy kicsit érzékenyebb és lelkizősebb vagyok nála. De én így szeretem őt :D kibeszéltük a Sajtjainkat és adtunk egymásnak pasi tippeket *-*  De az a vicces, hogy tegnap olyan hangulatban voltam, hogy a Biának olvadoztam sajtom ügyében… a Kingának pedig szidtam … o.O Nem tudom mi bajom volt vele, hisz nem ártott nekem. De minden esetre a Kinga írt egy vicces történetet a farsanggal kapcsolatosan, amit majd ki is rakok és remélem nem nyír ki ^^.
Szóval ennyi volt a tegnapi napom. A mai még csupa rejtély :D De annyit tudok, hogy ma sok hülyeséget álmodtam… -.- És hát nem csináltam sok mindent. Csak fészbúkoztam és írtam a blogomat, mint egy jó blogger :D

ashley.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése