2011. február 23., szerda

Na szóval megint itt.

Péntek:
Áh. Reggel azt sem tudtam, hogy hol vagyok?! Olyan álmos voltam, szóval angol szakkört megint kihagytam. Irodalom előtte már mindenki a koncert dolgait beszélte ki. Móni tisztára felvolt pörögve a csütörtöki nap miatt, hogy azt hittem lecsapom, mint reggel a vekkert. -.-
Irodalom… unalmas volt, igaz vettük a Nemzeti Dalt, de nem volt valami nagy cucc, mert már mindenki ismerte. Matek… borzalom! Írtunk és hát azt hittem hármas legalább lesz.. de nem. (lásd. Később. xd) Szegény Kinga tisztára oda volt, meg vissza hogy mi van ha neki egyes lesz. Akkor nem lesz csajos (HbH-s elfelejtő) buli… =( és még farsangra sem fogják elengedni… De hála az égnek nem lett komolyabb baj. 
Tesin játszottunk. Nem volt ellenségem, mint pl. magas ugrás, ha nem röplabdáztunk. Azt meg imádom *-* Na szóval hamar gyorsan eltelt ez a három óra. Pénteken csak három óránk volt, mert megyei(?ebben nem vagyok biztos =”DD) Zrínyi matek versenyt tartottak a sulinkban. Haza rohantam, felraktam a gépre a telómról, az X-faktoros videókat. Aztán rohantam vissza talizni a Rékával mert mentünk Zrínyire segíteni. Terelgetni a piciket, vidékeket, hogy merre menjenek. Lapokat osztani. Stb. na hát igen…  volt láw sztori is de azt inkább hagyom most :$$ Azt biztos hogy túl sokat hülyültünk a Rékával, Kittivel, Bencével és Krisztiánnal (mert ők is ott voltak) Krinya a táblára matek feladatokat írt < a kis stréber > -.- Aztán láttuk verekedni az Éva nénit és Andi nénit…  persze viccből =D De nagyon muris volt xDD Aztán kaptunk csokit is *-* ami kicsit gagyi volt.. xD De nekem a csoki az csoki ŁŁŁ ^^. Ja, és a Réka meg gonosz volt. Megígértem neki, hogy 2 hétig nem fogok nyafogni neki a HbH-ról, hogy eljöjjön farsangra, de mikor haza értem írt egy smst, hogy nem jön. Na szóval ennyit róla -.- De a Kinga volt a nap megmentője, mert jött farsangra :DD és ez így jó buli volt. Először paráztam hogy mi a fenét vegyek fel, de meglett oldva.  (Y) mikor oda értünk, mindent bevágtam a ruhatárba és már akkor beleütköztem az én szőke hercegembe… -.- aztán a buli többi részén.. na jó mindig ott volt párméteres látókörzetembe és legszívesebben kinyomtam volna a szemét, mikor bamba képpel nézett és mikor a nyeremény tortákat osztogatták, akkor az egyiket szívesen a képébe nyomtam volna ^^. De azért még bírom =D Rengeteget táncoltunk és ahhoz képest, hogy a Kinga azt mondta, hogy majd a falat támasztja, a végén már a padon táncolt… szóval büszke vagyok rá *-* Remeke volt a Dj, Móni tündérkeresztapukája volt és egy haverja. Sok(k) jó zenét adtak, mi meg végig buliztuk, ordítottuk azokat.  Tombolát sajnos nem vettem, de én fogtam a Kingának az egyik tomboláját és nyertem neki :D Szóval elég jól telt el, kicsit izadtunk mondjuk, de ez evvel jár. Szóval egy szóval: PÉNTEKET AKAROK ÚJRA! *-* és biztos máshogy csinálnék pár… láw dolgot.. =/  Egy baj volt az egészbe, hogy 8 után 5 perccel lett vége, mert drága Sanyi bácsi lefújta, hogy itt a vége fuss el véle. Ja, és még volt egy olyan dolog, ami tutira ki****a biztosítékot.  -.- drágalátos oszt. Társaim a Levi és a Dávid, ahogy ezek táncoltak két 8.as csajjal, istenem… azt hittem elhányom magam. Tökre nem féltékenységből, mert nekem nem kell az hogy a két hülye a hátsó felemet fogdossa, de a helyükben még én szégyelltem magam… -.- Tanárok is rájuk szóltak, hogy ez azért már kicsit, hogy is mondjam… durva… =SS azóta minden órán arról álmodoznak, arról a pár percről… én meg minden órán hányok, ha csak a rémálmomra gondolok… -.- de alapvetően jó volt és aki kihagyta, az nem volt észnél: lásd. Réka példa xDD
Este az ágyba szintén bedőltem, mint előtte levő nap. És aludtam szombaton reggel 7-ig. -.- Mert a belső órám ezt megszokta… az a sípsípsíp belső óra.. xD De ez már egy másik story… ŁŁŁŁ

ashley.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése