2011. február 23., szerda

Hellósztok ŁŁ

Hétvége, hát az gyorsan, pihenősen telt el. Hétfőn a sulit kiakartam volna hagyni, mert hát a hétfő az egy utálatos nap. Első óra angol volt: nem kaptuk ki még mindig a tz.t és kiderült hogy a keddi hatodik órában az angol elmarad, mert Ibolya néni meg tovább képzésre és bekell mennünk 0.-ba és akkor lesz megtartva az angol, szóval én már akkor álmos voltam, mikor belegondoltam =O
Köv. óra töri: a Levit és a Dávidot, majdnem lecsaptam. A levente énekelt, a Dávid  röhögött én meg nem hallottam semmit sem az órából. Hátrafordultam a Kingához és mondtam neki S.O.S. képen: „Lőj le kérlek!” De nem lőtt le… -.- xD Aztán tesi.. hála a jó szagú szent égnek!!!... nem volt magasugrás.. hanem röpi gyakorlatokat csináltunk és röpiztünk. Annyira jó volt *-*  aztán ének.. nem írtunk, nem feleltünk.. operát hallgattunk. Nem volt olyan rossz ^^… (nagyon rossz volt…xd) Nyelvtan is jó volt… olyan átlagos… xD Technikán az Annával meg a Kingával beszélgettünk twilight paródiákról én meg küszködtem a zsepitartóm ragasztásával. =”DD Aztán mentünk haza. Láttam a sajtomat is haza felé.. legalább is … inkább semmi. xD Sokat röhögtünk hazafelé is, mert ott volt a Réka uncsi tesója az évfolyamtársam az Eszter, ő haláli jó fej, igaz néha rájön az 5 perc és engem nyűstől egy bizonyos 8.as sráccal, pedig nincs köztünk semmi és nem is volt… de áh. Az agyamra megy. xD  Otthon tanultam. Nem sokat.. xd mert a keddi nap volt az utolsó előtti nap a suliba, mert szerdára, csütörtökre és péntekre szabadságot kaptunk a „börtönbe” *-* és keddi rajzra kínlódtam egy hülye rajzzal egész délután =((  szóval uncsi volt a hétfő… xD Ennyi a hétfőből ^.^

ashley.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése