2011. február 23., szerda

Sziasztok. ^^

Rég írtam már a napjaimról nektek. Nem sok érdekes történt velem az elmúlt hetekben.  Egy hétig influenzás voltam, egy hetet keményen vergődtem a suliban a bepótlások miatt. Aztán most itt vagyunk a harmadik hét végén. Ez a hetem is elég hullámosan telt el. Tanulás, néhol lazulás, bulizás .P De persze olyan hogy: X-faktor aréna koncert és Farsang.
Szóval vágjunk is bele a buli napokba. :DD

Csütörtök:

Ez egy elég hosszú nap volt. Reggel álmosan, de kicsit feldobottan kikeltem az ágyból. Lassan elkészülődtem és rohantam az első órámra, ami tesi volt. Katasztrofális küzdelem játszódott köztem és a magasugrási léc között. Állandóan levertem és idegesített, hogy nem tudtam megkapni legalább a négyest. Mert ugyebár mikor jóformában voltam, harmadik órában és nem elsőben, akkor sikerült megugranom a 105 cm-t. most én kis izé csak a 85-öt tudtam. És mi a fenét érek el avval?!!!! -.- Szóval ez nagyon rosszul kezdődött. Második órában nyelvtanon kihívott Kati néni a táblához és egy elég nehéz mondatot kellett elemeznem pl. alany, állítmány…stb. Teljesen besültem és összetörtem. Utána főként, hogy jött a matek, de az kicsit nyugtató hatással volt rám, mert nem kellett kimennem a táblához. Főként, az is nyugtató hatással volt rám, hogy mikor jöttünk ki a matek teremből láttam ott egy bizonyost… :$$ Igen, még mindig a hbh… Na szóval biosz, föci unalmas volt. Aztán jött az angol és nem kaptuk ki a tzt. Pedig érdekelt volna hogy hányas lesz. =(  Kittivel egymás mellett ülünk, aztán levelezgettünk ^^ .P Vicces helyzet volt, mert van egy 8. as BF-em és ő neki is tetszik egy srác meg ugyebár nekem is. És elneveztük őket sajtoknak, mert a tudjuk ki az hosszú áll név… xD és az övé lett Sajt3 az enyém Sajt5
Igen, na szóval visszatérve, csak rá firkáltam a  papírra, hogy Sajt5:$$ a Kitti meg rá írja: nyammi. xĐ
Én meg: te az én sajtomat kóstolgatod?! xD Szóval elég félreérthető szitu jött ki belőle :$$
Haza mentem a suliból és neki álltam rendezni a szobámat és a tolltartómat. :P De annyira elszaladt evvel az időm, hogy mikor belekezdtem a matek háziba anyu már mondta hogy öltözzek mert mindjárt indulunk! :O Sokkot kaptam hogy szinte alig tanultam valamit! :O aztán öt perc múlva ez a sokk elmúlt, mert azon sokkoltam magam, hogy nem tudok időben összekészülni… De nagyjából sikerült, igaz nem úgy ahogy terveztem. De olyan átlagos lettem. xD
Kocsival mentünk be Veszprémbe, de előbb oda ugrottunk a Bf-emhez és „felszedtük” őt és az anyukáját. Így mentünk öten a veszprémi aréna X-Faktor koncertre :DD
Előbb oda mentünk autogramért, de pont mikor lassan sorra kerültünk volna, lefújták, mert mentek készülődni =( szóval nincs dedikált cucc, sem fotó vagy ilyesmi … :/
Lassan telt el az, az idő a koncertig. Éhes volt, szomjas és fáradt…  de mikor jött a visszaszámlálás el is felejtettem hirtelen, hogy fiú vagyok e vagy lány? :DD Az egész tiszta buli volt. Mindenki oda tette magát, de ne is firtassuk, Norbi csinálta a legjobb showt! Ő aztán tudja hogy kell a lányok figyelmét felkelteni (póló levetésért a színpadon, csillagos 10-es pont ^^) Lehet, hogy nem kaptam dedikálást és nem készíthettem közös képet velük, de élmény volt végig tombolni a koncertet.! *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése