2011. március 17., csütörtök

Hy, Guys!

Üdv újra az én bolygómon… :D

Semmi szokatlan dolog nem történt velem. Legalább is most egy folytában normális jegyeket kapok…*-* :kopogjukle: Wááh. Nem is meséltem! Kinga csinált nekem egy nyakláncot, amin egy szívecskében McFly felirat van, mikor megláttam nagyon megtetszett és még most is rajtam van…szeressük Kingát ^^

Szerelmi ügyben, teljesen kiábrándultam drágalátos szép barna szemű, xy után nyál csorgató HbH-ból xD Most szingli vagyok…igaz előtt is az voltam, de így nem kell azon fáradoznom, hogy minden apró mozdulatom tökéletes legyen, csak, hogy neki megfeleljek -.- Helyette ott van 4 srác, akik ugyanúgy elérhetetlenek, mint Mr. Brown Eyes… és legalább tehetségesek :”D

Tisztára a szívemből szól ez a dal: 


De! van egy számomra jó hír: Ashley Greene és Joe Jonas szakítottak




"Az Alkonyat sztárja és Joe „Szívtörő” Jonas a napokban szakítottak egy amerikai internetes portál értesülései szerint.

A pár elfoglaltságukra és összeegyezhetetlen munkabeosztásukra hivatkozva, közös megegyezéssel vetett véget kapcsolatának. A döntés hirtelen jött, hiszen nemrég még együtt látták őket Los Angelesben, és igazán boldognak tűntek. Ashley és a középső Jonas fiú nyár vége óta randizgattak, ősszel még egy kutyát is örökbe fogadtak, amelynek közösen viselték gondját.

Joe egyébként nem egy lány szívét törte már össze: Taylor Swiftet és Demi Lovatót is nagyon megviselte annak idején, amikor a fiú szakított velük. Most azonban a két híresség baráti viszonyban vált el. Ezt az is bizonyítja, hogy Ashley jókedvűen, barátai társaságában távozott a Roxbury Nightclubból szombat éjjel."
Sajnálom Ash.t, de lássuk be, jobb így neki.. =) Joe egy hülye majom, aki csak kihasználta, mint a többi kedvencemet.. =(  Szerintem jobb is hogy vége és nem kell egymással küszködniük. Bár a hírt még nem egészen erősítették meg, de reménykedjünk, hogy nem kacsa. =/

ashley.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése