2011. március 3., csütörtök

Ismét itt vagyok és tartom a beszámolót! ^^

Sajnos a Vasárnap nem volt már olyan jó,mint a szombat… Reggel igaz még nyugis volt, de délután jött a szokásos jó naputáni veszekedés. Fő szerepkők benne: Anyu-Én;Anyu-Apu;Apu-Én (szóval mindenki, mindenkivel veszekedett…)
Délután, mikor a szülők itthon hagytak, beszéltem a neten a nagyszüleimmel, az kicsit oldotta a feszültséget. De mikor ők haza jöttek… na szóval mindegy. Így telt a vasárnap.
Hétfő sem volt egy szuper nap. Tisztára magam alatt voltam, főként mikor megláttam egy pár embert, akikkel nem szívesen szeretek találkozni. Angolon is borzalmasan unatkoztam és még Ibolya néni is ki volt ránk akadva. Töri az mondjuk jó volt. Vettünk egy pár izgalmas dolgot. Tesin meg röplabdáztunk és az is jó volt. :D Kezdett jobb lenni a napom, csak estére lettem nagyon rosszul. Másnap nem mentem suliba… elmentem anyuval dokihoz, ő meg kiírt egész hétre. Szóval most itthon vagyok és pihenek. Igaz már sokkal jobban vagyok, de még inkább itthon maradok, mert nem akarom hogy kárba vesszen a szabadságom… :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése