2011. március 3., csütörtök

Sziasztok :DD
Pénteken és Szombaton volt a hét legjobb napja *-* Pénteken takarítottam és készültem az esti partira :D és persze egy új bandát hallgattam. Ami nem is új, mert már régóta a Brit toplistákon vannak… de nekem még új, mert nem ismertem őket. A Kinga mutatta meg, nevük: McFly *-* és baromi helyesek és tehetségesek, akár a Big Time Rush angol és idősebb változatának lehetne őket nevezni :D  annyi jó számuk van *-* Na igen vissza térve… a délelőtt hamar eltelt a takarítással, meg beszéltem egy csomót anyuval, aztán már mentem is a szokásos talizós helyre, hogy a Kingával találkozzunk. Persze, megint ő jött elém, mert késtem.. :”D Aztán beugrottunk a papírboltba és vettünk karton papírt meg filcet, hogy majd csinálunk egy vicces családfát.. amit kedden találtunk ki náluk, amikor az Anett is ott volt. Aztán mentünk Pennybe vásárolni „sajtos” chipset xD Aztán mentünk hozzájuk. Ott meg elhülyéskedtünk. Először a családfát írtuk… azon is sokat röhögtünk, meg a történeteit mutatta, ami haláli lett… xD aztán jó sokat hülyültünk és gépezni is gépeztünk, ott meg McFly-t néztünk ^ ^ mi mást is…:D És játszottunk ilyen gépes játékkal. :p Felmentünk a szobájába és még ott is sokat röhögtünk (egész este.. :D) Szóval elvoltunk. Este semelyikünk sem tudott aludni, legalább is én, nem nagyon… Kingának fulladásos köhögései voltak, én meg náthás voltam/vagyok…-.- és nem kaptam levegőt az orromon, a számon sem, mert fájt a torkom.. =/ Szóval az este elég gáz volt és alig vártam már hogy nappal legyen. Reggel, vagyis inkább délelőtt megint gépeztünk…  =D És megint volt McFly hallgatás… szinte ez már nem meglepő dolog volt… =P  Ettünk, aztán sajnos eljött az, az idő, hogy mennem kellet a szülőföldemre (szobám^^) és lassan haza ballagtam. Otthon folyt a nagy tanácskozás, hogy olyan szép és jó idő van, hogy kicsit ki kéne mozdulni. Hát ismét győztem én és elmentünk a Balatonhoz. Balatonfűzfőn volt egy picurka öböl. =p és ott bevolt fagyva a víz, mi meg rá mentünk a jégre. Nagyon király volt, csak azt bánom hogy a korimat nem vittem el, mert jó lett volna siklani a jégen. Aztán mikor már a lábujjaink már totál megfagytak, akkor visszaballagtunk a kocsihoz. Kicsit nyafogtam és boci szemeket vágtam, és kívánságomra beugrottunk a Mcdonald’s-ba. Ettem finom csirkés hambit *-*   Aztán hazajöttünk és néztük a való világot. Olyannyira szomorú voltam, hogy a párbajt nem Gombi nyerte… =( Igaz, Alekoszt is bírom, de Gombóckának szurkoltam…
Hát szomorkodásba és azért boldogságban telt el a szombati napom. És minden jó volt, amíg vasárnap nem lett. -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése