2011. április 23., szombat

Sziasztok! :)

Nem tudom, hogy láttátok e, itt ezt a sok képet, na szóval az az új adatlapomhoz kellett. x) Ki is rakom a new adatlapom linkjét, ha érdekel titeket nézzétek meg. :)


Amm. ha valaki ismeri ezt az oldalt és az adatlapomat is, na ahhoz van egy jó sztorim a nevemmel kapcsolatban. Rövid és nagyon szőke történet. 

Az úgy volt, mikor regisztráltam az oldalamra, kitöltöttem a szokásos dolgokat, de a nevemhez annyit kinlódtam, hogy nem tudtam milyen legyen. Aztán beírtam, hogy Timicsy008. Ez így oké... csak mikor bementem az e-mailjeimhez és aktiváltam az adatlapom és mikor akartam bejelentkezni, ugyebár azt írtam be, hogy Timcsy008... de ez nem volt jó, azért mert kihagytam az "I" betűt... mivel mikor gépeltem annyira béna voltam, hogy Timcsy008 helyett Timicsy008-at írtam egy + oda nem illő 'i'-vel... x) Szóval mondom, kissé gyenge és fárasztó történet, de gondoltam megosztom veletek milyen béna vagyok.... x)


ashley.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése