2011. április 8., péntek

Ki ez? o.O

Számomra ez a csaj, kiverte a biztosítékot a Friday (Péntek) Című számával.

Rebecca hírek:
Március 18:
Rebecca Black neve alig egy hete került a köztudatba, amikor felfedezték a YouTube-on első videoklipjét, a Fridayt. Onnantól pedig nem volt megállás...


Most nem azért. Aranyos, mosolygós. Szimpatikus csaj. De kérem! Itt nem azt kell nézni, hogy vicsorít a kamerába. Legalább is normális embereknél a tehetség, ismétlem, a tehetség számít, amit én személy szerint nem látok benne. Pedig szemüveges vagyok… De tudjátok mit? Döntsétek el TI! :D


Nem lenne rossz, de én nem érzékelem benne a ritmust és a jó hangot. Az egész tiszta gépies… o.O

Rebecca Black mindössze 13 éves, de a neve szinte már minden közösségi portálon felfedezhető. Ez nem biztos, hogy olyan jót tesz az énekesnőnek készülő lánynak, ugyanis Friday című klipje inkább felháborodást váltott ki az emberekből, minthogy tetszésüket nyilvánították ki volna: karikatúrák készültek videoklipjéből, és szinte minden YouTube-hozzászólás gúnyolódást váltott ki a hallgatóság köréből.

Most Miss Black nyilatkozott 'botrányáról' a People magazinnak: „Ezek a bántó megjegyzések sokkolnak. Időnként úgy érzem, hogy cybercélponttá váltam.”

„Amikor megláttam az első utálatos hozzászólást, elsírtam magam... Nem gondolom úgy, hogy én lennék a legrosszabb énekes a világon, de a legjobb sem vagyok.”

Ha úgy gondoljátok, hogy ennyi is elég volt Rebeccából, akkor van egy rossz hírem: hamarosan jön az új dala. Atya gatya…:S

„Készítettem egy másik dalt, ami a felnőttszerelemről szól. Igaz, ilyet még nem tapasztaltam életem során. A Friday arról szól, hogy a barátaimmal vagyok, jól érezzük magunkat. Úgy érzem, a személyiségemet beletettem ebbe a dalba.”

Talán Rebecca lehet az új Justin Bieber, ugyanis videoklipjét már több mint 16 millióan látták a videó megosztó oldalon, és ez a szám napról napra egyre inkább növekszik. Apropó, ha már Justin Bieber; a lány szívesen énekelne egy duettet a 17 éves sráccal: „Bieber-lázban égek. Szerelmes vagyok Justin Bieberbe. Életem legnagyszerűbb élménye lenne, ha készíthetnék vele egy közös dalt.” Ismétlem: atya gatya :S


Március 23:
Lady Gaga: „Rebecca Black egy igazi tehetség”

Rebecca, akinek Friday című dala túlnyomórészt negatív véleményt váltott ki az emberekből világszerte, most nem mástól, mint magától Lady Gagától kap támogatást. A Born This Way énekesnője arra a kérdésre, hogy mit gondol a 13 éves lány körül kialakult felhajtásról, ennyit válaszolt: „Szerintem Rebecca Black egy zseni, és aki azt mondja, hogy ízléstelen, amit csinál, az egy nagy barom.” (THX Gaga -.-)

A Friday már számtalan kritikát kapott, többek között nevezték már „minden idők legrosszabb dalának” és „az interneten keringő legszörnyűbb dolognak”.

Gaga, aki elmondása szerint sok piszkálódásnak volt kitéve az iskolában, elmondta a véleményét a mai emberek bíráló magatartásáról és technika fejlődésének hátrányairól: „Én is az internetes korszak gyermeke vagyok. Ez a nehéz abban, ha híres vagy, mert ha valami történik veled, ott a Google, ahol az emberek mindent megtalálnak rólad…”

Ez igaz… És én IMÁDOM *.* Gagát… de azért ezt szívemre vettem, hogy lebarmozta az értelmiséget. ^^

Március 27:
Rebecca Blacknek egyre nagyobb a népszerűsége

A 13 éves YouTube-sztárnak már rengeteg rajongója van, és még ennél is több utálója, Lady Gaga szerint zseniális, a hallgatóközönség szerint katasztrofális. Simon Cowell, az angol X-Faktor zsűritagja, aki egyébként mindenkit halálra cikiz, zseniálisnak nevezte a dalt: „Úgy hívjuk ezeket, hogy hajszárítószámok. Azok a számok, amelyeket a lányok a hajszárítójukba énekelnek készülődés közben. Pazar, hogy mindenki hogy ki van akadva tőle.”

A vélemények megoszlanak róla. A Twitteren is rengetegen irkálnak a nevével ellátott üzeneteket, többen, mint a mostanság botrányaival kitűnő Charlie Sheenről. Rebeccát rengeteg helyre hívják, a nagy amerikai tévécsatornákon futó talkshow-k vendége. Az egyik ilyen beszélgetős műsorban elmondta, hogy nem szeretne a negatív kritikákkal foglalkozni, csak az éneklésre koncentrálna, ám édesanyja, Georgina Márquez Kelly már foglalkozik a negatív kommentekkel is, például azzal, aki szerint Rebecca evészavaros lesz, vagdossa majd az ereit, majd meghal: „Szívesen kinyírtam volna néhányukat, de valószínűleg ez nem segítene.”

A semmiből jött kislány sztárságát az is jelzi, hogy immáron minden vágya, hogy kedvencével, Justin Bieberrel énekelhessen duettet, hiszen elmondása szerint túlteng benne a Bieber-láz. Nos, ha ez a terve nem is jön össze, akkor sem kell szomorkodnia, hiszen máris hatalmasat kaszált a Friday című dalával: a klip körülbelül kétezer dollárba, vagyis átszámolva olyan 380 ezer forintba került édesanyjának, ehhez képest a bevételek jóval nagyobbak: az iTunes adatai szerint körülbelül 210 ezer dollárnyi értékben kattintottak a dalára, mely átszámolva 40 millió forintot jelent. Egyébként a 33. hellyel megelőzte Katy Perryt, Britney-t és Keshát, illetve nagy kedvencét, Justin Biebert is.

Rebecca a bevételeit nem szeretné egy összegben elshoppingolni, inkább adakozna Japánnak, és az iskolája színjátszókörének.
Aranyos dolog tőle. :) a személyiségét bírom, mert aranyos… de, na, mind egy:D



Majd ha tudok még újabb híreket értesítelek titeket róla :D

ashley.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése