2011. április 20., szerda

I fejezet: SpongyaBob


Betelt a pohár! Sokan fikázzák, az olyanokat, akik még tizenéves korukban is meséken lógnak. Könyörgöm, hová fajul ez a világ? o.O Nem értem, hogy mi bajuk van a mesékkel. Miért kell hamar felnőni? Hadd élvezzem, hogy még csak általános sulis vagyok (nem sokáig) és megtehetem azt, hogy mikor alig van tanulnivalóm és éppen a Viván a SponygaBob megy, hadd nézzem! Hiszen ez az értelmiség meséje :D! Na, jó ez azért túlzás. De azok a cuki Spongya szemek. *-* Tiszta cuki ez az egész mese. ^^ Na, az meg a másik bajom, ha a Hupikék Törpikéket cikizik. Nem tehet róla, hogy kiskoromban nagy meserajongó voltam és pl.: a Tini nindzsa teknőcök is ott voltak a kedvenceim között és nem vagyok képes kinőni belőlük. És azt sosem állítottam, hogy a meséken kivűl nem nézek értelmes filmeket. Bár mondjuk, vannak olyan buta filmek, amiknél még a mesék is értelmesebbek… -.- Szóval mindenki nézzen magába, aztán utána szólja le a másikat… ^^

ashley.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése