2013. augusztus 6., kedd

Ashley's Kingdom


Bárcsak lenne ilyenem...

Jó estét mindenkinek, vagyis otthon inkább hajnal.
Úgy gondoltam, mivel unatkoztam, hogy bemutatom szerény birodalmam. Először pár információt róla:

  • Nos az emberek többsége Brooklynba, apartmanban él, főként a szegényebb fajtája. Mi is erre a sors jutottunk és eléggé kicsi a helyünk. Az én szobám sem valami hatalmas hely, de én attól még szeretem. 
  • Mikor a nagyszüleim ide költöztek, a nappali rész és ez a szoba egybe volt és csak egy függöny választotta el a két szobát. Mikor megkaptam ezt a helyet, hogy legyen egy kis privát helységem, akkor a papa és apu rakott be egy nagyon király ajtót, ami szinte úgy nyílik és csukódik, mint egy harmonika. Van megfelelő neve is, csak most nem jut eszembe... Ez viszont a képen annyira nem fog látszódni, mivel a másik szobámba a nagyszüleim vannak, akik már alszanak. Majd megpróbálok készíteni még képeket világosban is. 
  • Eléggé lányos lány vagyok, szóval ne lepődjetek meg. 
  • Szeretem saját magam dekorálni a szobám, nem csak poszterekkel, de festéssel is, úgy hogy kérlek ne nevessetek. :D
  • Majd a héten még lehet készítek posztot részletesebb képekkel. 
  • Próbáltam minél jobb minőséggel elkészíteni őket, de már eléggé sötét volt. 
  • Ha rá kattintotok a képekre, akkor kijönnek nagyobba is. 

Nos, íme a képek:















Ez volt röviden a királyságom, még lehet, hogy írok ma lefekvés előtt az új szenvedélyemről, a programomról és egy irtó édes emberről. :)
xoxo, Ashley


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése