2013. augusztus 6., kedd

Bloopers, avagy betekintés a színfalak mögé Part I.



A nevetés mindenre a legjobb gyógyszer - mondják a bölcsek. És milyen igazuk is van! Ha rossz hangulatban vagyok akkor általában a kedvenc filmjeim és/vagy sorozataim baki videóit szoktam nézni, vagy egyéb mást, mondjuk vicces cicákat, szerencsétlen embereket, kiskutyákat, stb. Ezért most voltam olyan rendes és összegyűjtöttem pár jó bakit, mindenféle sorozatból, filmből, így drága olvasóim is nevethetnek egy kicsit

Íme néhány, remélem tetszeni fognak!

1. Hannibal 

Ez a sorozat a vérről, ember evésről és gyilkosságokról híres. Azonban a színészek is csak emberek és ebből a komoly műfajból ők is tudnak egy kis poént kihozni és mosolyt csalni arcunkra. Főként ha megesik velük, hogy elfelejtik a szövegüket. 



2. Pretty Little Liars 


Szintén egy elég komoly sorozatról beszélünk, viszont számomra ez az egyik legjobb Bloopers a világon. Annyit nevettem rajtuk, hogy már folytak a könnyeim. A kedvencem akkor is Troian kis lazítása volt. Meg  persze Ashley és Shay nehezen összehozott jelenete. Sőt Lucy bogaras melltartója se volt semmi. Egyszóval az egész nagyon röhejes volt. 



3. Óz, a hatalmas 

Azt tudni kell rólam, hogy nagy James Franco rajongó vagyok, szóval csak szóljatok ha majd kicsit túl sok lesz belőle egy idő után. Ezért nem maradhatott ki ebből a posztból sem, egyik mostani filmje bakijai. Egyszerűen csak imádom ezt az embert. De ha még akartok tőle látni vicces alkotást, akkor nagyon ajánlom figyelmetekbe az Itt a vég című filmet, ahol James saját magát alakítja rengeteg más hírességel egyetemben. Még elképzelhető az is, hogy készítek egy külön posztot neki. 


4. Így jártam anyátokkal 

Az alapjában is humoros sorozat is bővelkedhet rengeteg bakival és nevetős pillanattal. A sok évad alatt összegyűlt egy halom, így lehetetlen lenne megmutatni mindet. De megpróbálok ide hozni annyit, amennyit csak lehet. 




5. Harry Potter

Ez a film sorozat sem maradhatott ki a listámról. Rengeteg ilyen videó készült itt is, de megpróbáltam elhozni a legjobbat. Itt már csak maga a zene is jó választás volt. 






Egyelőre ennyit hoztam. Még jövök majd több résszel is, csak már éjfél is elmúlt és kezdek fáradt lenni. Sőt anyu reggel fel akar cipelni engem a parkba tornázni. Szóval fel kell készülnöm a korán kelésre. Szerencsére itt kint már nincs olyan meleg, mint otthon, pedig aztán itt sem kímélt minket a sivatagi időjárás. Bár inkább itt azért volt rossz, mert nagy volt a pára. Viszont még utoljára Szeptember előtt elmennék strandolni. De azért örülök, hogy például nem kell légkondit bekapcsolni, mert itt a melegben azt szoktuk, hiszen másképp nem lehet túlélni. Gondolom most Nektek is jól jönne otthonra. De fel a fejjel, lesz majd jobb is. :) Addig is megirtatnátok, hogy jó e a blog, meg hogy miről írhatnék többet stb. Jöhet hideg meleg. 
Sziasztok, majd még jövök! :]
xoxo, Ashley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése