2013. augusztus 7., szerda

Cory Monteith




Vettem egy mély levegőt és úgy gondoltam meg fogom bánni, ha nem fejezem ki szeretetem ezért az emberért, akit sajnos elvesztettünk. Lassan egy hónapja, hogy távozott az élők sorából Cory, a Glee legkedvesebb színésze. Tragikus halála egész Hollywood-ot megrázta, és rengetek rajongót egyaránt. Reggel mikor felkeltem, Vasárnap, július 14.-én, kicsit álmosan, de boldogan leültem a konyha asztalhoz reggelizni. De hirtelen gondoltam egyet és befutottam a telefonomért, megnézni, hogy jött e valami fontos üzenet. Mintha megéreztem volna... Amint leültem a telefonommal, észrevettem, hogy egyik kedves internetes barátnőm irt üzenetet, hogy hallottam e a hírt. Azóta nem érzem jól magam még a mai napig sem. Annyira pánikba estem és nem akartam elhinni. Ott hagytam anyut az asztalnál berohantam a szobámba, leültem a gépem elé és végig azt nézegettem, hogy tényleg igaz e. Nem csak egy barom szórakozik, mint több sztárral is megesett. De mikor láttam, hogy rengetegen írják ki Twitterre és más megbízható oldalak is kiposztolták, akkor bennem összetört minden és egész nap csak sírtam. Még a mai napig várom, hogy Cory bejelentse, hogy csak csúnya vicc volt az egész. De hiába várom. Nagyon sajnálom, hogy nem tudtam vele találkozni, hogy nem mentem el a forgatására, mikor itt volt Budapesten. Még ha csak messziről is láttam volna, nekem az is elég lett volna. Cory egy olyan tiszta lelkű ember volt, aki megérdemelte a boldogságot és meg is találta, kolléganője, Lea mellett. Annyira édesek voltak együtt és boldog voltam, örültem nekik. Tudtam Cory függőségéről és imádkoztam érte, hogy sikerüljön letennie az anyagot. De úgy látszik az lett a veszte. A világ nem tudja, csak sejti, hogy milyen értékes embert vesztett el. Az meg, hogy az anyukája a hamvasztás mellett döntött és még az apukája se láthatta utoljára.... az engem teljesen megviselt. Bele gondolni, hogy ez a helyes magas srác... nem is akarok belegondolni. Inkább döntöttek volna a koporsó mellett, vagy nem is tudom. Ilyen be belegondolni is rossz. Nem tudom hogyan fogom majd megnézni Finn/Cory búcsú epizódját. 
A Fox közzé tett egy búcsúlevelet, ami csak 12 másodperces, de az is elérte, hogy könnyekbe törjek ki. 



Azt kívánom, eddig is kívántam ezt, de most végképp, hogy legyen egy időgépem és megtudjam akadályozni ezt a tragédiát. Cory menyasszonya, Lea, eszméletlenül erős nő és nem tudom hogyan bírja a dolgot, de én biztos összeroppantam volna. Ő viszont gőz erővel dolgozik. Biztos így akarja elterelni a gondolatait. 
Szóval csak ennyit akartam írni. Nem szeretnék többet erről. Már úgyis a lényeget tudja mindenki. Engem nagyon megviselt és most is a sírás felé közeledem. Még egy valamit. Becsüljétek meg az életet. És most lehet mondani, hogy ne papoljak itt, de ez az igazság. Meg kell becsülni az életet mert rövid. És élj úgy, hogy lehet nem lesz holnap. Ezt persze nem úgy értem, hogy bulizd agyon magad és csinálj hülyeségeket mindennap. De mondd el azoknak akiket szeretsz, hogy szereted őket. Öleled meg a család tagjaidat. Becsüld meg a barátságot és szeretetet. Mosolyogj sokat és légy kedves másokkal. Cselekedj úgy, hogy ne bánd meg a döntésedet, vagy azt, hogy kihagytál egy lehetőséget. Élj vidámabb és művészibb életet. Örülj az apróságoknak is és gondolj bele, hogy valaki másnak sokkal rosszabb a helyzete, mint Neked. Próbálj meg boldog lenni és éni! Szeretni és megbecsülni. Legyetek boldogok azzal amik vagytok, mert mindenki különleges a maga módján. 

"Be nice to everyone, always smile and appreciate things, because it could all be gone tomorrow."
- Cory Monteith

Nyugodj békében Cory Monteith, a mi kanadai angyalunk! 



xoxo, Ashley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése