2013. augusztus 27., kedd

New Hair

Üdv ismét!


Nos, pár nap után újra jelen vagyok, friss hírekkel és divattal, na és új hajjal. Pénteken voltam fodrásznál és a kedves és persze ügyes srác, elég jól kijavította az előző hajszint, ami pirosra emlékeztetett. Most inkább mahagóni. És persze vágatva is lett belőle, szóval így könnyebben el vagyok vele. :) 
Nem sokára itt a suli. Nekem egy héttel később kezdődik, mint otthon, tehát Szeptember 9.-én. Viszont mis később is fejeztük be. Kicsit várom, más részt meg nem igazán. Ez a nyár egy szempillantás alatt eltelt és megint jön egy hosszú küzdés a jó jegyért és magatartásért. 
Közben amíg nem voltam, írtam pár új részt a mostanában aktív másik blogomra, aminek, mint tudjátok, Something Unusual a címe. 
És nem utolsó sorban megnéztem az összes Pókember részt (persze a régieket és nem az újat), mert csak úgy rám jött a feeling. :D Szóval ezzel a képpel zárnám ezt a bejegyzést: 


xoxo, Ashley
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése