2013. augusztus 6., kedd

Miért szeresd Misha Collinst?


Először is. Ki az a Misha Collins? 

Azoknak, akik őt nem ismernék, elárulom, hogy Misha a Supernatural (Odaát) című sorozatban játszik angyalt (SPOILERS...nem sokáig... SPOILERS) a két démonűző Winchester fivérek mellett. Dean (Jensen Ackles) mellett Castiel (Misha) lett a nagy kedvencem, hiszen ki nem tudná szeretni ezt az imádni való angyalt? 


Nem csak én vagyok oda a két gyermekes apukáért, hiszen a legnagyobb világhálón, a Tumblr-ön, is kitört egy úgy mond Mishapocalypse, magyarul Misha-apokalipszis, Április elsején, ami szinte megrendített minden fandom-ot. A rajongók rengeteg képet és animációt szerkesztetettek, hogy így tegyék emlékezetessé a napot. Szerencsésnek érzem magam, hogy én is részese lehettem és jót röhöghettem a posztokon. Megpróbáltam Nektek összegyűjteni a számomra a legjobbakat. 




















És még sok-sok más és furcsább Misha képek keringenek az interneten.  Jensen, a kollégája, is aranyosan nyilatkozott róla és igaza van. Ki nem tudna neki ellen állni? 



Nos, ugyebár a héten valamikor bejelentették, hogy Vasárnap végre fénydérül a 12. Doktor kilétére a híres, angol Ki vagy, Doki? sorozatban. Drága Misha Collins, a hír hallatán, gondolta, hogy megvicceli rajongóit és egy elég furcsát posztolt Twitterre. A lényege az volt, hogy egy fontos bejelentése van, ami az Egyesült Királysággal és a telefonfülkékkel kapcsolatos. Nos, ti mire gondolnátok, azok akik tudják, hogy a Ki vagy, Dokiban? a Doktor egy kék telefon fülkével utazik térben és időben? Hát nem arra, hogy elképzelhető, hogy Misha lesz a következő Doktor? Talán igen. Én sejtettem, hogy nem, hiszen mindig angolok voltak a Doktorok, hisz ez egy angol sorozat. Persze én is örültem volna neki, de miután bejelentették, hogy Peter Capaldi lett az új Doktor, a Misha rajongók csalódottan számon kerték a 38 éves színészt. 




Tehát a bejentés....




Szóval ez volt Misha tréfája, gondolom most kaptuk vissza az Április elsejei apokalipszist. De akkor is ez a két kedvenc posztom, amit a csalódott rajongók vádaskodására írt. 

"Miért látom az idővonalomon folyamatosan, hogy troll? Mi az?" Ahj Misha... Misha.. Misha... :D

Utána még valami olyasmit írt, hogy: "Csodálom, hogy Peter Capaldi próbál érvényesülni mint egzydoktor. Azt hallottam, hogy még csak nem is járt orvosira." - Na ez kikészített. 

És nem utoljára még itt van két videó. 


Először is Misha és a vicces/kivágott jelenetei az Odaátból. Ez után már tényleg nem tudod mondani, hogy kicsit sem lett szimpatikus ez az imádni való ember. Érzem, hogy legalább egyszer mosolyt fog csalni az arcodra. 



Az utolsó videóban pedig az édes kisfiával főznek együtt. Először megveszik a hozzávalókat, majd pedig elfoglalják a konyhát. Mi ez ha nem telis-tele imádni valóság? Misha Youtube csatornáján pedig megtaláljátok a második részt is! 
Az egyik legjobbra értékelt hozzászólás ezt írja: "Nem tudom eldönteni, hogy azt akarom, hogy Misha legyen az apám, vagy hogy ő legyen a gyerekeim apja." Nos, ez tényleg egy nehéz kérdés. De persze semmi áron, mi rajongók, nem választanánk el őt az édes kis családjától, ráadásul a Collins-ék nem rég gazdagodtak egy kislánnyal. Csak gratulálni tudunk Nekik. És hát ugyebár nem sokára jön a Supernatural kilencedik évadja! 




Remélem ha eddig még nem szeretettétek Misha Collinst, akkor most a kis bejegyzésem után megkedvelitek őt! Addig is Mishával gazdag estét, vagy reggelt! 
xoxo, Ashley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése